SalentoArch SALENTOARCH - University of Salento Institutional Repository
 

SalentoArch >
Tesi di Dottorato >
Tesi di Dottorato >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11092/8

Title: Il ruolo delle relazioni interaziendali nella creazione dell’immagine di una destinazione turistica: il caso Salento
Authors: Pede, Alessandra
Abstract: abstract
???metadata.dc.language.iso???: it
???metadata.dc.contributor.advisor???: Stefano Adamo
???metadata.dc.contributor.supervisor???: Di Cagno, Nicola
Issue Date: 26-Jul-2010
???metadata.dc.date.dissertationDefence???: 2010-07-26
???metadata.dc.description.unisalento???: Dipartimento di Scienze dell'Economia
Publisher: University of Salento
???metadata.dc.type???: PhD Thesis
URI: http://hdl.handle.net/11092/8
Appears in Collections:Tesi di Dottorato

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Il ruolo delle relazioni interaziendali nella creazione dell'immagine di una destinazione turistica il caso Salento - 2009.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

Items in SalentoArch are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback